За да се разбере како екраните на допир треба да бидат дизајнирани за животните, тимот анализирала како група од 20 птици-миленичиња комуницирале со игра на таблет.

Птиците – веќе добро упатени во користењето на екрани на допир – се обидоа да играат во удобноста на нивните домови. Играта ги „предизвика птиците да чукаат со клунови и јазици со повеќебојни целни кругови со различни големини на различни локации околу нивните екрани“.

На птиците им беа дадени награди за јадење, путер од кикирики, јогурт или борови ореви, при допирање на десните кругови. „Имаше една птица која не беше многу мотивирана од храна, и наместо тоа најмногу реагираше само на навивање и пофалби“, изјави д-р Клајнбергер за New York Times. Тимот почна да собира податоци откако птиците се запознаа со играта.

Иако птиците требаше да се вклучат само во дневни сесии не подолги од 30 минути во текот на три месеци, не сите ја завршија студијата. Кога покажаа „мали знаци на агресија или недостаток на интерес“, три птици се откажаа.

Прочитајте повеќе на : interestingengineering.com