Работејќи со широк спектар на предмети, Хилман умно ги носи овие дела во 21 век, но ги одржува лесно препознатливи, потсетувајќи нè на нивниот безвременски квалитет.
Хилман често работи со обоени спојки за хартија за да создаде своја верзија на овие ремек-дела во серијата што ја нарече ClipArt. Овие напори ја покажуваат сестраноста на овој скромен автор. Спојувајќи ги, тој го пресоздава вознемирувачкото зајдисонце на „Врисок“ на Едвард Мунк, но и преобликува за да го долови вознемирениот израз на лицето на главниот лик на сликата.
Хилман, исто така, го искористи пристапот за да го рекреира Големиот бран на Хокусаи, што се покажа како едно од неговите најпребарувани дела. Напорот е забележлив, со оглед на тоа што металните делови треба да се расклопат и исечат за да се прикаже високиот бран. „Работам на ова од крајот на ноември, и тоа е убедливо најдеталното дело што сум го направил“, напиша тој. „Благодарам што останавте со мене!
Понекогаш, материјалот што тој го избира за парче се однесува на естетиката на оригиналната слика. Неговиот американски готик (американската готика на Грант Вуд во чепкалки за заби) се чувствува уште поблиску до познатото уметничко дело благодарение на дрвената природа на чепкалките за заби, без разлика дали се обоени или чувани во нивната оригинална боја.
За својата последна креација, Хилман избра материјал кој се менува на самата слика. Девојката на Вермер со бисерна обетка е пресоздадена со лажни бисери со различни големини, давајќи ѝ 3-Д, изглед. Хилман ја насловил својата верзија Pearl Girl with a Pearl Earring.
Останете во тек со креациите на Хилман следејќи го на Инстаграм и купувајте отпечатоци од неговата работа на Society6.