Авијацијата е одговорна за околу 1,9% од глобалните емисии на стакленички гасови, иако тоа можеби не изгледа многу, доколку индустријата беше на земја, таа ќе беше осмиот најголем загадувач.

Авионските траги, оние бели ленти што можете да ги видите зад авионите, се исто така проблем. Тие се формираат кога врелите издувни гасови од авионот се судираат со студениот воздух со низок притисок и придонесуваат за глобалното затоплување со заробување на топлина во близина на површината на Земјата.

Планот на Брин е да ги наполни своите воздушни бродови со незапалив хелиум, а потоа да ги искористи за ефикасно и чисто транспортирање на товар. Тој, исто така, се надева дека ќе ги искористи за хуманитарни мисии, доставувајќи материјали и персонал на тешко достапни места.

Во 2015 година, Брин основаше стартап, LTA Research, за да му помогне да ја постигне оваа цел. Тимот го претстави Pathfinder-1, прототип на воздушен брод долг 400 метри со електрични мотори, со скелет од јаглеродни влакна и ултра-лесна синтетичка обвивка.

Во септември, Федералната авијациска агенција на САД (FAA) му даде дозвола на LTA Research да започне со тестирање на Pathfinder-1 во близина на аеродромот Moffett на НАСА во Маунтин Вју, Калифорнија.

Прочитајте повеќе на : freethink.com